Konu: Age Of Empires 3 Sipahi Üretmek,Populasyonu Kaldırmak Ve Home City Ayarları  (Okunma sayısı 28973 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Khan99 ( 506)
Unutulur elbet her şehir ve her insan...
*
0
Evet arkadaşlar sizlere Age Of Empires 3 ile ilgili en çok sorulan sorulardan olan sipahi üretmek ve populasyonu kaldırmayı anlatacağım.Bunlar aslında en basit işlerden biridir.

Evet proto.xml dosyasını açalım.Bu Asian Dynasties'de protoy,Warchief'de ise protox olarak geçer.Age Of Empires'ın datasının içinde bulunur.

Ctrl+F yapıp buraya Stable yazalım.Karşınıza böyle bir yer çıkacak:

Kod: [Seç]
</Unit>
<Unit id ='226' name ='Stable'>
<DBID>25</DBID>
<DisplayNameID>22919</DisplayNameID>
<ObstructionRadiusX>3.0000</ObstructionRadiusX>
<ObstructionRadiusZ>5.0000</ObstructionRadiusZ>
<MaxVelocity>0.0000</MaxVelocity>
<MovementType>land</MovementType>
<AnimFile>buildings\stables\stables.xml</AnimFile>
<DeadReplacement>BuildingRubble5x3</DeadReplacement>
<DeadReplacementLifespan>15</DeadReplacementLifespan>
<ImpactType>Wood</ImpactType>
<PhysicsInfo>stable</PhysicsInfo>
<PlacementFile>buildinglarge.xml</PlacementFile>
<Icon>buildings\stables\stables_icon</Icon>
<PortraitIcon>buildings\stables\stables_portrait</PortraitIcon>
<RolloverTextID>22918</RolloverTextID>
<ShortRolloverTextID>25727</ShortRolloverTextID>
<InitialHitpoints>2500.0000</InitialHitpoints>
<MaxHitpoints>2500.0000</MaxHitpoints>
<LOS>14.0000</LOS>
<BuildPoints>30.0000</BuildPoints>
<Bounty>60.0000</Bounty>
<BuildBounty>30.0000</BuildBounty>
<Cost resourcetype ='Wood'>300.0000</Cost>
<BuildingWorkRate>1.0000</BuildingWorkRate>
<AllowedAge>1</AllowedAge>
<Armor type ='Siege' value ='0.0000'></Armor>
<BuilderLimit>8</BuilderLimit>
<UnitType>LogicalTypeHandUnitsAutoAttack</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeBuildingsNotWalls</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeRangedUnitsAutoAttack</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeVillagersAttack</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeHandUnitsAttack</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeShipsAndBuildings</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeRangedUnitsAttack</UnitType>
<UnitType>LogicalTypeMinimapFilterMilitary</UnitType>
<UnitType>ConvertsHerds</UnitType>
<UnitType>CountsTowardMilitaryScore</UnitType>
<UnitType>HasBountyValue</UnitType>
<UnitType>Building</UnitType>
<UnitType>BuildingClass</UnitType>
<UnitType>MilitaryBuilding</UnitType>
<Train row ='0' page ='0' column ='0'>Uhlan</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='2'>CavalryArcher</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='0'>Hussar</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='1'>Oprichnik</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='1'>WarWagon</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='1'>Ruyter</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='2'>Dragoon</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='1'>Lancer</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='1'>Cuirassier</Train>
<Train row ='0' page ='0' column ='0'>Cossack</Train>
Şu kodu sıranın en altına ekleyin :
<Train row='0' page='0'column='1'>Spahi</Train>

İşlem bu kadar sıra geldi populasyona...

Yine aynı dosyada Ctrl+F yapıp ''Spahi'' yazın.Sipahinin altındaki şu kodu bulun:
<PopulationCount>3</PopulationCount>
3'ü 0 sıfır yapın işlem bu kadar basit.Diğer birimler için de aynı işlem geçerlidir.

Sıra geldi home city ayarlarına...

Belgelerim/My Games/Age Of Empires 3/Savegame klasöründen başkentinizin bulunduğu dosyayı açın.

Buradan hero ismini değiştirebilirsiniz:
<heroname>Bir isim yazın</heroname>
Buradan da köpeğinizin ismini:
<herodogname>Bir isim yazın</herodogname>
Leveliniz böyle ayarlanıyor ve kart puanları açılıyor!
<level>100</level>
<skillpoints>999</skillpoints>

40 kartlık deste hazırlamak(Tüm kartlar)için:
My Deck'in altına şunları ekleyin:
Kod: [Seç]
<name>My Deck</name>
<default></default>
<cards>
                                <card dbid ="2671">HCShipSpahis4</card>
<card dbid ="2350">HCShipSpahis3</card>
<card dbid ="2348">HCShipSpahis1</card>
<card dbid ="2349">HCShipSpahis2</card>
<card dbid ="2600">HCShipFalconets4</card>
<card dbid ="2599">HCShipArtilleryDivision</card>
<card dbid ="2358">HCShipGreatBombards2</card>
<card dbid ="2352">HCShipAbusGuns2</card>
<card dbid ="2351">HCShipAbusGuns1</card>
<card dbid ="2565">HCShipHussars5</card>
<card dbid ="2318">HCShipHussars4</card>
<card dbid ="2317">HCShipHussars3</card>
<card dbid ="1424">HCMercsMediterranean</card>
<card dbid ="2555">HCMercsCorsairs</card>
<card dbid ="2554">HCMercsMamelukes</card>
<card dbid ="2546">HCMercsStradiots</card>
<card dbid ="1425">HCMercsAsian</card>
<card dbid ="2552">HCMercsManchu</card>
<card dbid ="1081">HCAdmirality</card>
<card dbid ="814">HCUnlockFort</card>
<card dbid ="2341">HCExplorerOttoman</card>
<card dbid ="2242">HCShipSurgeons</card>
<card dbid ="489">HCShipBalloons</card>
<card dbid ="2364">HCShipCoveredWagons2</card>
<card dbid ="2340">HCSilkRoadTeam</card>
<card dbid ="2213">HCShipWoodCrates4</card>
<card dbid ="2601">HCBastionsTeam</card>
<card dbid ="2697">HCBattlefieldConstruction</card>
<card dbid ="2030">HCExtensiveFortifications</card>
<card dbid ="814">HCUnlockFort</card>
<card dbid ="1842">HCImprovedBuildings</card>
<card dbid ="2363">HCEngineeringSchool</card>
<card dbid ="2038">HCRidingSchool</card>
<card dbid ="1796">HCAdvancedTradingPost</card>
<card dbid ="2599">HCShipArtilleryDivision</card>
<card dbid ="1992">HCColonialMilitia</card>
<card dbid ="2100">HCAdvancedDock</card>
<card dbid ="1814">HCMosqueConstruction</card>
<card dbid ="2645">HCRoyalDecreeOttoman</card>
<card dbid ="469">HCFishMarket</card>

İşlemler bu kadar arkadaşlar inşallah sizler için faydalı ve detaylı bir anlatım olmuştur başka istekleriniz varsa buraya yazabilirsiniz tebessum*.
18 Ocak 2012, 20:18:49

Bu Mesaj İçin Khan99 Kullanıcısına Teşekkür Edenler: Toplam (6 Kişi) ysuuf77 [ 2012-01-18 21:32:19 ] Ramdac [ 2012-01-23 23:23:04 ] Hashasim the MERCİLESS [ 2012-01-25 12:51:29 ] _SaVaŞÇI_ [ 2012-01-25 16:05:50 ]  [ 2012-05-02 12:45:26 ] kiami [ 2013-07-26 02:07:10 ] 

Yhadgu Khan ( 394)
The Unseen Blade is The Deadliest - Zed
*
0
Yapmayı biliyodum bunları ama bilmeyenler için yararlı olabilir teşekkürler tbr*
18 Ocak 2012, 23:05:27
Master Division I - Mid/ADC
NR1 E-Sports Midlaner
16 Yaşında ve Total War Delisi !

twitch.tv/tyronist
facebook.com/hiimtyron


mehmetozan ( 3511)
- Hikmet Müminin Yitiğidir -
*
0
Eline sağlık, Age of Empire oynamıyorum uzuuun zamandır ama bu Populasyon olayı iyimiş deniyeceğim..  tbr*
18 Ocak 2012, 23:09:47

Ramdac ( 218)
*
0
Saol
19 Ocak 2012, 10:00:14

Khan99 ( 506)
Unutulur elbet her şehir ve her insan...
*
0
Teşekkürler arkadaşlar tbr*.
19 Ocak 2012, 11:13:19

_SaVaŞÇI_ ( 46)
Total War Türkiye
*
0

Şu kodu sıranın en altına ekleyin :
<Train row='0' page='0'column='1'>Spahi</Train>

kardeş sen şuradaki "1" i nereden buldun başka bir sayı olsa bir fark oluyor mu?
24 Ocak 2012, 18:12:27

Khan99 ( 506)
Unutulur elbet her şehir ve her insan...
*
0

Şu kodu sıranın en altına ekleyin :
<Train row='0' page='0'column='1'>Spahi</Train>

kardeş sen şuradaki "1" i nereden buldun başka bir sayı olsa bir fark oluyor mu?

Denemedim ama 1 oluyor  tbr*.
24 Ocak 2012, 18:53:38

Ramdac ( 218)
*
0
<PopulationCount>3</PopulationCount> bu kod birimin ne kadar pop. aldığı için galiba her birime  bunu 0 yaparsam o zaman sınırsız nüfus olur  yapabilirmiyim ?
24 Ocak 2012, 19:35:05

Khan99 ( 506)
Unutulur elbet her şehir ve her insan...
*
0
<PopulationCount>3</PopulationCount> bu kod birimin ne kadar pop. aldığı için galiba her birime  bunu 0 yaparsam o zaman sınırsız nüfus olur  yapabilirmiyim ?

Evet olur  tbr*.
24 Ocak 2012, 20:04:28

Ramdac ( 218)
*
0
Homecity yapamadım xml dosyasında değişiklik yapınca oyunda anaşehri görmüyor ve sipahi üretirken çok fazla kaynak istiyor onu nerden değiştirebilirim.
« Son Düzenleme: 25 Ocak 2012, 00:13:02 Gönderen: Ramdac »
24 Ocak 2012, 22:08:52