Total War Rome 2 Türkçe Yama

  • 79 Yanıt
  • 40224 Gösterim

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı cellat211

  • *
  • 873
  • 【Megurine Luka】 Lie
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #50 : 23 Mayıs 2013, 08:49:21 »
Başarılar dilerim

Yaz tatili oyun çıktıktan 1-2 hafta sonra bitiyor

bilmiyorum valla bu bizim üniversite biraz cins bazen geç bazen erken bitiriyor bu sefer geç bitecek ona göre de geç başlar okul neyse en azından 1-2 oynayabilicez sanırım ehue*




ek bir isteyim var sadece önce diplomasi ekranı türkçe olsun birde bu yeni gelecek olan aile işleri bunlar türkçe olsun yama çıksın sonra proje daha da ilerlesin en  azından bilmediğimiz en önemli kritik yerlerin çevirisi yapılmış olur yoksa zaten yama nın tamamı yapılana kadar insanlar oyunu çözer türkçeye pek bir ihtiyaç kalmaz ve anlamadığımız yerlerle oynayıp durup sinir olmuş oluruz    sinir* agla*

« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2013, 18:46:21 Gönderen: bozkirsovalyesi »


*

Çevrimdışı bozkirsovalyesi

  • Forumun Araþtýrmacýsý
  • *
  • 5308
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #51 : 25 Mayıs 2013, 18:47:33 »
Bu doğru.

Önce en pratik kısımların çevrildiği bir önyama yapılması çok daha yararlı olur.
LÜTFEN LİNKTEN GİRİP FİKİRLERİNİZİ YAZINIZ.

http://www.totalwar-turkiye.com/twforum/index.php?topic=78969.0
----
----
----



Lütfen forumda kendi aranızda tartışmayın. Bir yerde sorun olduğunu düşünüyorsanız özel mesaj atın ilgilenelim.

Forumda adaletsizlik olmamalı. Yönetici olarak işimiz bu zaten. Biz bazı şeyleri gözden kaçırıyorsak siz bizlere haber verin.

Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #52 : 27 Haziran 2013, 17:08:13 »
Oyunun Türkçe dil desteği içereceği duyruldu . Yamuk yapmazlarsa yama yapmaya gerek kalmayacak inşallah .

*

Çevrimdışı * Halife *

  • *
  • 12392
  • Tek tabanca...
    • Kişisel sitem
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #53 : 30 Haziran 2013, 04:19:32 »
Evet, ama biz terminolojik bir hata görürsek etki ederiz.

*

Çevrimdışı kampi123

  • *
  • 421
  • For the Motherland!!!!!!!!!!!!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #54 : 02 Temmuz 2013, 22:28:41 »
arkadaşlar merlinin kazanında gördüm total warın resmi facebook sayfasında bu konu hakkında herhangi bir şey duyurmadık demiş yani her şey belli değil josh snow diye biri böyle birşey olmaz türkiye korsancı ülke demiş yani sanırım tabi emin değilim ne kadar doğru bilmemde aral gamede bilmiyorum ama çok satış olduğundan belki getirebilirler diye böyle birşey yapmış olabilir ama umarım böyle değildir agla*
For the honor of Rome!!!!!!!!!!!!!

Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #55 : 17 Temmuz 2013, 03:24:09 »
arkadaşlar türkçe dil eklentisi olmuyacak mı ?

*

Çevrimdışı RTWEmre

  • *
  • 1109
  • Rüyaları Gerçekleştirebilmenin İlk Yolu Uyanmaktır
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #56 : 17 Temmuz 2013, 14:53:17 »
Olucak.. tbr*

*

Çevrimdışı kaan_zorba

  • English Longbowman
  • *
  • 6489
  • Dünya Savaşı Gezgini ...
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #57 : 17 Temmuz 2013, 15:25:34 »
Olacak bu eski bir haber CA yetkilileri bize bir sürpriz yaptı  tbr*


Our Life Is Made By The Death Of Others...
Leonardo Da Vinci.

Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #58 : 31 Temmuz 2013, 20:13:36 »

ROME 2 TOTAL WAR ARTI  (TÜRKÇE) ....  HAYIRLI  OLSUN  {TOTALWAR TÜRKİYE } SAYESİNDE EMEĞİ GECEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM  tbr*

*

Çevrimdışı Sultans

  • *
  • 171
  • Fokların gazabı üstünüzde olsun !!
Ynt: Total War Rome 2 Türkçe Yama
« Yanıtla #59 : 03 Ağustos 2013, 23:08:49 »
Rome 2 Total War'ın Türkçe dil desteğiyle birlikte olması bir milattır bence.  ask* ask*

Sabri = Ronaldo + Messi +Neymar